30 October 2011

dedikasi untuk sahabat terbaik ku

Jai & sulung
tiada kata yang akan aku ucapkan melainkan taniah di atas perkahwinan kamu berdua,
at last korang kahwin juga...korang adalah dua sahabat lelaki yang baik dengan aku sehingga kini...aku menghargai persahabatan kiter..sama ada korang tau ker tak aku mula menulis blog ini...aku tak kisah pon...sebab blog ni adalah catatan hati aku yang akan aku kongsi bersama-sama dengan insan yang sentiasa bersama aku...semoga perkahwinan korang sentiasa dirahmati Allah dunia dan akhirat....

Axeisyah
syah...ko lah best fren aku sejak sekolah sehingga kini, aku nak ko menjadi lebih kuat untuk menghadapi segala dugaan Allah yang mendatang,,,redha di atas apa jua pernah berlaku dalam kehidupan kiter,,,yang penting jangan stress,,,nnti ko sakit...aku amat risau jika itu berlaku...
syah...walau apa pun...aku ada jer sentiasa dengan ko...kalo ada masalah apa²...

Zawahil
beb...ko sentiasa luahan aku kan...kesilapan yg bnyk aku lakukan dalam hidup aku...semua kau tau kan...terima kasih atas segala-galanya...

Aida
thanks aida krn bnyk menyokong aku selama ini...kemarahan kau sejak aku sekolah menjadi ingatan aku selama ini...mmg betul ckp kau....aku adalah org paling bertuah...

Eyda
my sweet sis....suka sangat kawan dengan hang...terima kasih juga sebab sudi mendengar rintihan hati kak mai selama ini...;)


aku sentiasa doakan kebahagian korang dimana pon korang berada.....kebahagian korang adalah kebahagian aku....semoga persahabatan kiter kekal buat selama-lamanya.....
miss u all ;)

No comments: