13 October 2011

dunia memang pelik

aku tak suka lah kalo ada benda yang tak ingini berlaku...
then
ia menyusahkan fikiran aku dan hati aku...
penat lah nak fikir...
tapi bila tak fikir...
datang plak tanpa diundang, org kata jangan cari pasal...
tapi aku dah pon melalui pasal-pasal yang aku hendak elakkan itu...
dunia memang pelik..
bukan tak bahagia...tapi ada jer benda mengisi ruang-ruang yang kosong itu...
mudah lah terpedaya....
buat lah apa pon..
tapi terpedaya juga...
dah jerat diri sendiri...
tapi tak mau salahkan org lain...sebab diri sendiri juga mencari benda yang tidak diundang itu....
biar lah pelik macamana pon dunia ini....
harap hati aku takkan berubah...
pegang pada kesetiaan dan mecari kekhilafan diri...then
masa tu say sorry lah kat org yang terasa....
this is reality...either you want or not,,,this is fate!!!

No comments: