21 June 2012

hai² dan bye ²

Tinggal beberapa hari lagi mr hubby akan bertugas ditempat baru...tinggal lah aku denfan akalil..walaupun ada mak n ayah..perasaan rasa susah hati..risau dan bermacam-macam lagi ni duk bertenggek kat fikiran aku ni...
Syukur alhamdullilah, kerana Allah telah pon memakbulkan doaku untuk melihat kejayaan die  dahulu..tak per biarlah die pergi dlu mengejar cita-cita die yang idam selama ini...
Semua org yang berselisih dengan aku mmg akan bertanya aku ;
"mai, percaya ker kat syahril ni"
aku senyum jer..dan berkata
"aku berserah pada Allah"
sukar nk dijangka perhubungan ini...aku tidak meletakkan diri aku benar2 berhati mulia, baik atau apa² jer lah...yer lah aku ni manusia biasa takut aku yang akan berubah...
dan perubahan itu tentunya akan menyusahkan semua pihak..
dan aku perlu satu kekuatan untuk terus menjalani kehidupan yang berlainan slps ini..
tak per lah ni lah die dugaan yang Allah bagi...
dan aku percaya hikmahnya pasti ada...
untuk mr hubby :
syg doa yang terbaik..apa yang perlu diubah kita ubah...dan apa yang ada dalam perhubungan ni adalah rasa tanggungjawab yang tak berbelah bagi..mungkin dengan berjauhan kita semakin mengenal diri kita diantara satu sama lain....

No comments: